خلاصه روال ثبت تا دریافت سفارشات پرداخت زمان تحویل(درب منزل) :

    - مطابق قوانین فروشگاه، هزینه پست سفارشات پرداخت زمان تحویل به صورت پیش پرداخت جهت تایید سفارش قبل از ارسال دریافت می شوند.

    - ارسال از طریق شرکت پست می باشد و مامور پست سفارش شما را در آدرسی که اعلام می کنید به شما تحویل و مبلغ سفارش را دریافت می نماید. هزینه پستی زمان تحویل از شما دریافت نخواهد شد زیرا قبل از ارسال این مبلغ باید پرداخت شود.

    - بعد از تحویل به پست، شناسه مرسوله برای خریدار ارسال شده و مسئولیت پیگیری تا دریافت بسته پستی از مامور پست در محل(درب منزل) به عهده خریدار می باشد. البته همکاران ما سعی می کنند یک روز قبل از تحویل یا روز تحویل این مورد را با شما هماهنگ کنند.

    - حضور در آدرس اعلامی جهت دریافت بسته الزامی می باشد. در صورت عدم حضور مامور پست یک تا دو نوبت برای برقراری ارتباط و هماهنگی تلاش می کند(عموما تماس تلفنی با شماره ای که زمان ثبت سفارش ثبت نموده اید، آن هم در بازه ساعت کاری اداری که معمولا بین 8 صبح تا 3 عصر می باشد).

    - در صورتی که به هر دلیلی مثل عدم پاسخ به تماس، خاموش بودن شماره همراه، آدرس اشتباه یا نامشخص بسته نامعتبر شناخته شود، توسط پست به آدرس فروشگاه برگشت داده می شود. در مواردی شاید یک یا دو روز زمان برای پیگیری بسته قبل از برگشت برای شما وجود داشته باشد که معمولا نیاز به مراجعه حضوری برای پیگیری می باشد.

    - شما می توانید با شناسه مرسوله از طریق سایت www.tracking.post.ir وضعیت بسته خود را پیگیری نمایید.

    - برای سفارشات بالای 2,000,000 تومان امکان ارسال پرداخت زمان تحویل(درب منزل) به هیچ وجه وجود ندارد.

    - شماره تماس اداره پست شهر یا منطقه خود را می توانید از طریق 118 دریافت نمایید.


روش پرداخت هزینه پستی(مبلغ پیش پرداخت):

    1- به شماره کارت قرض الحسنه مهر ایران به نام سجاد خاکستانی شهری:

6063-7310-8603-5491

    2- یا از طریق لینک پرداخت آنلاین به نام فروشگاه داتینو و تایید شده توسط مجموعه زرین پال:

https://zarinp.al/@datino

    ❗️ - لطفا بعد از پرداخت چهار رقم آخر شماره کارت یا عکس رسید را جهت تفکیک پرداخت و تایید سفارش در پاسخ یا به شماره 09120247747 پیامک، تلگرام یا واتساپ نمایید.

    ❗️ - توجه: حداکثر مهلت برای پرداخت هزینه 48 ساعت می باشد و بعد از این مدت سفارش خودکار منقضی می شود.


کاربر گرامی مطالعه یک نوبت این توضیحات کمتر از 10 دقیقه زمان نیاز دارد اما می تواند بهترین راهنما برای شما جهت خرید به صورت پرداخت زمان تحویل برای این نوبت و تمامی نوبت های آینده شما باشد:

    - زمان ثبت سفارش باید نحوه پرداخت و نحوه ارسال، هر دو پرداخت زمان تحویل انتخاب شوند.

    - هزینه پست سفارشات پرداخت زمان تحویل به صورت پیش پرداخت جهت تایید سفارش دریافت می شوند.

    - ارسال از طریق شرکت پست می باشد و کلیه مسئولیت ارسال تا تحویل به عهده شرکت پست می باشد

برای پرداخت زمان تحویل تنها پست پیشتاز فعال می باشد، همچنین معادل 3% مبلغ سفارش به عنوان کارمزد توسط پست به مبلغ پستی اضافه می شود(حداکثر هزینه پستی با کارمزد 25,500 تومان می باشد و با افزایش مبلغ سفارش از این میزان بیشتر نخواهد شد)

    - برای سفارشات بالای 1,500,000 تومان امکان ارسال پرداخت زمان تحویل(درب منزل) به هیچ وجه وجود ندارد.

    - بعد از تحویل به پست، شناسه مرسوله برای خریدار ارسال شده و مسئولیت پیگیری تا دریافت بسته پستی از مامور پست در محل(درب منزل) به عهده خریدار می باشد. البته همکاران ما سعی می کنند یک روز قبل از تحویل یا روز تحویل این مورد را با شما هماهنگ کنند

    - حضور در آدرس اعلامی جهت دریافت بسته الزامی می باشد. در صورت عدم حضور مامور پست یک تا دو نوبت برای برقراری ارتباط و هماهنگی تلاش می کند(عموما تماس تلفنی با شماره ای که زمان ثبت سفارش ثبت نموده اید، آن هم در بازه ساعت کاری اداری که معمولا بین 8 صبح تا 3 عصر می باشد).

    - در صورتی که به هر دلیلی مثل عدم پاسخ به تماس، خاموش بودن شماره همراه، آدرس اشتباه یا نامشخص بسته نامعتبر شناخته شود، توسط مامور پست به آدرس فروشگاه برگشت داده می شود. در مواردی شاید یک یا دو روز زمان برای پیگیری بسته قبل از برگشت برای شما وجود داشته باشد که معمولا نیاز به مراجعه حضوری برای پیگیری می باشد.

    - در صورت برگشت خوردن بسته، هزینه پستی قابل برگشت به شما نمی باشد زیرا این هزینه توسط پست از حساب فروشگاه کسر می شود. در صورت تمایل به ارسال مجدد باید صبر کنید تا بسته برگشت خورده و توسط فروشگاه دریافت شود و با ثبت سفارش مجدد به صورت پیش پرداخت(امکان ارسال مجدد پرداخت زمان تحویل به آدرس برگشت خورده یا همان مشتری وجود ندارد) محصول یا محصولات مورد نظر را سفارش دهید.

    - با توجه به اینکه سفارشات پرداخت زمان تحویل ما توسط پست ارسال می شوند و در حال حاضر تقریبا تمامی این نوع بسته ها به جز موارد ارسال توسط پیک(درون شهری ها برای فروشگاه های محلی) توسط پست انجام می شوند، روال ارسال تا تحویل توسط بخش پرداخت زمان تحویل COD پست نظارت می شود. لذا در صورت بروز هر گونه مشکل امکان پیگیری از طریق این واحد در اداره پست وجود دارد. ما نیز در بخش پشتیبانی آماده راهنمایی و ارائه مشاوره به شما هستیم.