عکس فانکوپاپ سیری سریال ویچر 14583 - انواع مدل فانکوپاپ سیری سریال ویچر 14583
14583

فانکوپاپ سیری سریال ویچر 14583

752,300 تومان
برند و سازنده: Funko
کد محصول: 14583
وزن محصول: 114 g
وضعیت موجودی: موجود و آماده ارسال


قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد
مشخصات وزنی و ظاهری
مشخصات کلی محصول فروشگاه هیچگونه تعهدی در مورد اصل یا غیر اصل بودن فانکوها ندارد و تشخیص به عهده مشتری می باشد لذا امکان قبول مرجوعی به دلایل مرتبط با اصل یا فیک بودن وجود ندارد. تقریبا بیشتر نمونه ها عکس برداری شده اند و می توانید بر اساس عکس ها بررسی و سپس اقدام به خرید کنید. در صورتی که محصول مورد نظر شما عکس برداری نشده از طریق پشتیبانی فروشگاه برای دریافت عکس اقدام نمایید.

برچسب ها:

ویچر - سریال ویچر - Witcher - سیری


سیریلا فیونا الن ریانون مشهور به سیری که با نام توله شیر سینترا شناخته می شود، شخصیتی با سابقه غنی و توانایی های قابل توجه در داستان سریال ویچر است. او نوه ملکه کالانت و دختر پاوتا و امهیر وار امریس است.
در این سریال، سیری با موهای خاکستری مایل به خاکستری و چشمان سبز زمردی به تصویر کشیده شده است. شخصیت او یک ویچر است و دارای ژن ویژه ای می باشد که به او توانایی های جادویی خارق العاده ای می دهد و سیری را به فردی مورد علاقه برای بسیاری در دنیای داستانی ویچر تبدیل نموده است.

فانکوپاپ سیری سریال ویچر 14583 - هدیه برای بچه ها - هدیه ها و مناسبت ها

خرید فانکوپاپ سیری سریال ویچر 14583, قیمت فانکوپاپ سیری سریال ویچر 14583, سفارش فانکوپاپ سیری سریال ویچر 14583 , خرید اینترنتی فانکوپاپ سیری سریال ویچر 14583

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب