عکس چوبدستی ریموس لوپین 17002 - انواع مدل چوبدستی ریموس لوپین 17002
ناموجود
17002

چوبدستی ریموس لوپین 17002

ناموجود
این کالا موجود نیست، می توانید از طریق دکمه سبز رنگ درخواست دهید تا هر زمان موجود شد به شما اطلاع داده شود
برند و سازنده: FAN Lifes
کد محصول: 17002
وزن محصول: 56 g
وضعیت موجودی: تمام شده(ناموجود)
اطلاع رسانی کالاهای جدید و شارژ شده در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام داتینو:
telegram: @datino و instagram: @datino.ir

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد


چوبدستی رموس لوپین به دلیل سادگی و اثربخشی آن مشهور است. طول آن 10 ¼ اینچ است که از چوب سرو ساخته شده است و دارای یک هسته موی تک شاخ است. این چوبدستی توسط سازنده مشهور چوب های جادویی Garrick Ollivander ساخته شده است و به عنوان یک چوب جادوی انعطاف پذیر توصیف شده است. لوپین احتمالاً در سن یازده سالگی قبل از شروع تحصیل در مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز در سال 1971، چوبدستی خود را از چوبدستی فروشی اولیواندر خریده است. او استادی می باشد که دفاع در برابر هنرهای تاریک را در هاگوارتز تدریس می کند. قابل ذکر است، او به دانش‌آموزان آموزش می‌داد که چگونه طلسم Boggart-Banishing را اجرا کنند و به هری پاتر درس‌های آنتی دمنتور خود را با این چوبدستی جادویی داد.
رموس با چوبدستی خود جادوهای قدرتمندی، از جمله اجرای افسون پاترونوس را انجام داد. در طول وقایع سری هری پاتر، پیتر پتیگرو این چوبدستی را از رموس که تبدیل به یک گرگینه شده بود، گرفت، اما هری پاتر بعداً پتیگرو را خلع سلاح کرد و به او اجازه داد آن را دوباره بگیرد. رموس آخرین بار از چوب دستی خود در نبرد هاگوارتز برای دوئل با مرگ خوار آنتونین دولوهوف استفاده کرد، جایی که به طرز غم انگیزی جان خود را از دست داد. از سرنوشت چوبدستی او پس از مرگش اطلاعی در دست نیست، هرچند ممکن است با او به خاک سپرده شده باشد.

چوبدستی ریموس لوپین 17002 - محصولات بازی های ویدئویی - فیلم و سریال - بر اساس موضوع

خرید چوبدستی ریموس لوپین 17002, قیمت چوبدستی ریموس لوپین 17002, سفارش چوبدستی ریموس لوپین 17002 , خرید اینترنتی چوبدستی ریموس لوپین 17002

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب