عکس چوبدستی نویل لانگ باتم 16998 - انواع مدل چوبدستی نویل لانگ باتم 16998
ناموجود
16998

چوبدستی نویل لانگ باتم 16998

ناموجود
این کالا موجود نیست، می توانید از طریق دکمه سبز رنگ درخواست دهید تا هر زمان موجود شد به شما اطلاع داده شود
برند و سازنده: FAN Lifes
کد محصول: 16998
وزن محصول: 98 g
وضعیت موجودی: تمام شده(ناموجود)
اطلاع رسانی کالاهای جدید و شارژ شده در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام داتینو:
telegram: @datino و instagram: @datino.ir

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد



نویل لانگ باتم در دوران حضورش در مجموعه هری پاتر دو چوبدستی مختلف داشت:
• اولین چوبدستی: اولین چوب جادوی نویل در واقع از پدرش فرانک لانگ باتم به ارث رسیده است. جزئیات در مورد طول، چوب، و مواد هسته آن ناشناخته است. این چوبدستی از سال 1991 توسط نویل استفاده شد تا اینکه توسط مرگ خوار آنتونین دولوهوف در طی نبرد اداره اسرار در ژوئن 1996 شکسته شد.
چوبدستی دوم: پس از نابودی اولین چوبدستی خود، نویل یک چوبدستی جدید از اولیواندر در کوچه دیاگون خریداری کرد. این چوبدستی دوم از چوب گیلاس ساخته شده بود و دارای یک هسته موی تک شاخ بود. طول و انعطاف پذیری این چوب جادو مشخص نشده است. اعتقاد بر این است که این یکی از آخرین چوبدستی‌هایی است که گاریک اولیواندر قبل از ناپدید شدنش فروخته است و احتمالاً توسط Death Eaters ربوده شده است. نویل از این چوبدستی در طول نبرد هاگوارتز استفاده کرد و احتمالاً در حرفه بعدی خود به عنوان استاد گیاه شناسی در هاگوارتز به استفاده از آن ادامه داد. تجربه نویل با چوبدستی گواهی بر اهمیت انتخاب جادوگر توسط چوبدستی است، زیرا توانایی های جادویی او به محض داشتن چوب جادویی که برای او مناسب بود به طور قابل توجهی پیشرفت کرد.

چوبدستی نویل لانگ باتم 16998 - محصولات بازی های ویدئویی - فیلم و سریال - بر اساس موضوع

خرید چوبدستی نویل لانگ باتم 16998, قیمت چوبدستی نویل لانگ باتم 16998, سفارش چوبدستی نویل لانگ باتم 16998 , خرید اینترنتی چوبدستی نویل لانگ باتم 16998

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب