عکس کیف زنانه طرح قورباغه انیمه ناروتو 15946 - انواع مدل کیف زنانه طرح قورباغه انیمه ناروتو 15946
15946

کیف زنانه طرح قورباغه انیمه ناروتو 15946

515,500 تومان
برند و سازنده: FAN Lifes
کد محصول: 15946
وزن محصول: 155 g
وضعیت موجودی: موجود و آماده ارسال

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد

برچسب ها:

ناروتو - بوروتو

در دوران نوجوانی اوزوماکی ناروتو و شخصیت شوخ و پرشور او زمانیکه ارو سنین جیرایا به خرید می رفت، کیف طرح قورباغه ناروتو گاما چان را که یک کیف پول سکه بود در کنارش می دیدیم.

در نمادهای چینی رفاه، به شکل یک وزغ است که بالای انبوهی از سکه ها نشسته و سکه ای در دهان دارد و شانس پول را به تصویر می کشد. در ژاپنی کلمه قورباغه هم آوا و هم نام کلمه برگشت و بازگشتن میباشد و در فرهنگ این کشور قورباغه نماد شانس می باشد که پول که خرج شده را به جیب صاحبش یعنی کیف پول او بر می گرداند.

همچنین اگر با داستان انیمه ناروتو آشنا باشید، او تحت تعلیم جیرایا استاد احضار قورباغه بود و این فن را به ناروتو هم آموزش داد و درنتیجه کیف پول ناروتو گاما چان به شکل یک وزغ سبز رنگ به تصویر کشیده شده است. نکته جالبی که می توان به آن اشاره کرد، این موضوع است که ناروتو در دوران بزرگسالی هنوز هم از این کیف بانمک استفاده می کند!

شما میتوانید برای خرید کیف پول ناروتو و همراه داشتن این نماد شانس فانتزی هم اکنون کیف زنانه طرح قورباغه انیمه ناروتو گاما چان را از داتینو تهیه فرمایید.



کیف زنانه طرح قورباغه انیمه ناروتو 15946 - محصولات بازی های ویدئویی - فیلم و سریال - بر اساس موضوع

خرید کیف زنانه طرح قورباغه انیمه ناروتو 15946, قیمت کیف زنانه طرح قورباغه انیمه ناروتو 15946, سفارش کیف زنانه طرح قورباغه انیمه ناروتو 15946 , خرید اینترنتی کیف زنانه طرح قورباغه انیمه ناروتو 15946

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب