کالاهای دارای ضمانت برگشت 7 روزه:
تنها کالاهایی که دارای آسیب، ایراد فنی، مغایرت ظاهری با عکس های داخل سایت مغایرت دارند یا مشخصات آن ها با مشخصات درج شده در سایت متفاوت می باشد از زمان تحویل سفارش به مدت 7 روز دارای ضمانت برگشت می باشند، مشروط بر اینکه تحویل گیرنده مشکل یا مغایرت های موجود را حداکثر طی مدت 1 روز بعد از دریافت کالا(دریافت کالا مطابق رسید تحویلی می باشد که مامور پست اعلام می کند و در سابقه تحویل مرسوله داخل سایت اداره پست از طریق کد رهگیری قابل مشاهده است) به مجموعه پشتیبانی داتینو اطلاع دهد و هیچگونه دلیل یا عذری برای تاخیر در اطلاع رسانی پذیرفته نمی باشد.
در صورتی که مشکلی با کالای دریافتی دارد یا به هر دلیل از خرید خود منصرف شده اید قبل از هر اقدام با پشتیبانی فروشگاه تماس گرفته یا از طریق پیام رسان های مشخص شده در بخش تماس با ما، به ما پیام دهید.
همچنین کالاهایی مثل پیرسینگ، گوشواره، تاتو موقت، نگین چسبی بدن و دیگر انواع کالا که در صورت استفاده می توانند باعث انتقال بیماری شوند امکان مرجوعی در حالت انصراف از خرید را ندارند.
این کالاها در صورتی که شامل شرایط ضمانت شوند بعد از برگشت معدوم خواهند شد و به هیچ وجه برای مشتری دیگری ارسال نخواهند شد.
خارج از موارد فوق هیچ کالایی امکان بازگشت در طول مدت 7 روز را ندارد.
نحوه برگشت کالاهای مشمول ضمانت برگشت:
- قبل از اقدام برای برگشت، از طریق تماس و سپس از طریق واتساپ یا تلگرام درخواست خود را به شماره 09120247747 ارسال نمایید. بعد از بررسی بخش پشتیبانی و تایید برگشت، طبق شرایط اعلام شده نسبت به برگشت کالا/کالاها اقدام نمایید.
- در صورت تمایل به برگشت یا وجود هرگونه مشکل که در شرایط ضمانت قید شده است، برگشت تمامی متعلقات مانند بسته بندی داخلی(نه بسته بندی پستی) یا برچسب های اندازه انگشتر نیز برای قبول ضمانت شرط می باشد.
- روی بسته مشخصات گیرنده باید مطابق اطلاعات زیر درج گردد:
نام گیرنده
|
فروشگاه داتینو
|
آدرس
|
خراسان جنوبی، بیرجند، صندوق پستی 97175864
|
تلفن |
09120247747 |
-
در قسمت فرستنده هم می بایست، مشخصات فرستنده(خریداری که سفارش به نام او ثبت شده است) به صورت دقیق همراه با شماره تماس فعال ذکر گردد. همچنین روی بسته شماره سفارشی که قبلا برای شما پیامک شده است را یادداشت نمایید(مربوط به سفارش ******). مسئولیت درج اطلاعات اشتباه یا شماره تماس اشتباه به عهده فرستنده می باشد زیرا تنها راه ارتباطی برای پیگیری بسته های ارسالی، مشخصات درج شده روی بسته می باشد.
- در صورتی که قبلا طی صحبت با همکاران کالای برگشتی شامل شرایط ضمانت برگشت کالا می باشد، مشتری مرسوله را از طریق پست برگشت دهد. تنها در این صورت هزینه برگشت توسط فروشگاه داتینو تقبل خواهد شد.
- بعد از دریافت کالاهای برگشتی و بررسی دلایل مشتری و تایید مشمول شرایط ضمانت بودن، برگشت سفارش تایید شده و تمام وجه پرداختی مشتری به وی برگشت داده می شود. لازم به ذکر است وجه تنها به حساب یا شماره کارت با نام کامل و دقیق سفارش دهنده که توسط وی اعلام می شود برگشت داده می شود و در صورت متفاوت بودن سفارش دهنده و تحویل گیرنده ، هیچ تعهدی از طرف فروشگاه داتینو برای برگشت وجه به تحویل گیرنده وجود ندارد.
- در صورتی که در جریان ارسال سفارش برای مشتری (که روش های استاندارد و قانونی می باشند) از سمت متولی ارسال هر گونه قصور صورت بگیرد و مدت زمان ارسال بیش از حد معمول و برآورد شده باشد، فروشکاه داتینو تمام تلاش خود را برای پیگیری این موضوع انجام می دهد تا مشکل ایجاد شده را مرتفع سازد اما تعهدی برای قبول قصور ارسال کننده ندارد.
- اما در صورتی که در جریان قصور ارسال کننده مدت زمان ارسال بیش از 2 برابر زمان برآورد شده به طول انجامد یا سفارش مفقود شود، فروشگاه داتینو با هماهنگی جهت برگشت سفارش اقدام و در اسرع وقت در صورت موجود بودن تمام کالاهای سفارش، نسبت به ارسال مجدد آن اقدام خواهد نمود و در غیر این صورت وجه پرداختی سفارش دهنده را برگشت خواهد داد(طبق شرایط برگشت وجه ذکر شده در توضیحات گارانتی).
نکته قابل توجه:
با توجه به نوع و ویژگی های برخی از محصولات و کالاهای فروشگاه داتینو، استفاده از آن ها برای افراد زیر 18 سال بدون اطلاع والدین مناسب نمی باشد. لذا با توجه به ماهیت اینترنت و وب، نحوه ارسال مرسولات که به یک آدرس فیزیکی مشخص می باشد و فرهنگ سازی های صورت گرفته در کشور، فرض فروشگاه داتینو بر این می باشد که افراد زیر 18 سال با اطلاع خانواده و والدین نسبت به خرید و ثبت سفارش اقدام نموده اند و لذا هیچگونه مسئولیت در عدم نظارت والدین و خانواده بر این نوع سفارش ها بر عهده فروشگاه داتینو نمی باشد.