عکس انگشتر نقره الینا خاطرات خوناشام 11937 - انواع مدل انگشتر نقره الینا خاطرات خوناشام 11937
11937

انگشتر نقره الینا خاطرات خوناشام 11937

1,140,000 تومان
برند و سازنده: FAN Lifes
کد محصول: 11937
وزن محصول: 2 g


قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد
جنس
نقره 925 استرلینگ
نکات پیشنهادی
شرایط نگهداری و استفاده 1- از تماس مداوم با آب خودداری شود. 2- در صورت تعرق هر از چند گاهی آن را خشک نمایید. 3- سعی کنید از تماس کالا با مواد شیمیایی، آرایشی، شوینده های قوی و انواع ادکلن و عطر خودداری نمایید

انگشتر نقره ای الینا خاطرات خوناشام یک حلقه خاص است که به او اجازه می دهد تا پس از تبدیل شدن به یک خون آشام در زیر نور خورشید بدون سوختن راه برود. این انگشتر نقره ای را استفان به او داده و از صاحبش خواست تا آن را طلسم کند. این حلقه متعلق به استر، جادوگر اصلی و مادر خون‌آشام های اصلی بود.
انگشتر نقره ای الینا خاطرات خوناشام دارای یک نوار نقره ای و یک سنگ بزرگ در مرکز آن است. این حلقه نمادی از عشق النا به استفان و پذیرش زندگی جدیدش به عنوان یک خون آشام و نشان دهنده ارتباط او با اولین و قدرتمندترین خون آشام های تاریخ می باشد. انگشتر نقره ای الینا خاطرات خوناشام در داستان خاطرات خوناشام چندین بار دزدیده، گم شده و پیدا شد.
شخصیت های مختلف از انگشتر نقره ای الینا خاطرات خوناشام برای کنترل، محافظت یا آسیب رساندن به النا و دوستانش استفاده می کردند. این انگشتر آخرین بار در قسمت پایانی سریال زمانی که النا از کما بیدار شد و دوباره با دیمون متحد شد، دیده شد.

انگشتر نقره الینا خاطرات خوناشام 11937 - انگشتر زنانه - انگشتر

خرید انگشتر نقره الینا خاطرات خوناشام 11937, قیمت انگشتر نقره الینا خاطرات خوناشام 11937, سفارش انگشتر نقره الینا خاطرات خوناشام 11937 , خرید اینترنتی انگشتر نقره الینا خاطرات خوناشام 11937

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب