عکس انگشتر هورکس یادگاران مرگ هری پاتر 10084 - انواع مدل انگشتر هورکس یادگاران مرگ هری پاتر 10084
ناموجود
10084

انگشتر هورکس یادگاران مرگ هری پاتر 10084

ناموجود
این کالا موجود نیست، می توانید از طریق دکمه سبز رنگ درخواست دهید تا هر زمان موجود شد به شما اطلاع داده شود
برند و سازنده: FAN Lifes
کد محصول: 10084
وزن محصول: 5 g
وضعیت موجودی: تمام شده(ناموجود)
وضعیت موجودی: تمام شده(ناموجود)
اطلاع رسانی کالاهای جدید و شارژ شده در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام داتینو:
telegram: @datino و instagram: @datino.ir

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد
مشخصات وزنی و ظاهری
مشخصات(به میلیمتر) ابعاد نگین 13 در 13- سایز 9
آبکاری(روکش)
آلیاژ آبکاری شده
رنگ غیر ثابت
نکات پیشنهادی
شرایط نگهداری و استفاده 1- تا حد امکان از استفاده مداوم این کالا خودداری نمایید. 2- اگر تمایل به استفاده مداوم از کالا را دارید، بعد از شست و شو یا تماس با آب آن را کاملا خشک نمایید. در صورت تعرق هر از چند گاهی آن را با آب شستشو و سپس خشک نمایید. 3- سعی کنید از تماس کالا با مواد شیمیایی، آرایشی، شوینده های قوی و انواع ادکلن و عطر خودداری نمایید.

یادگاران مرگ نام سه شی در مجموعه کتاب‌های هری پاتر (جلد هفتم) می‌باشد. این سه شی عبارتند از: ابرچوبدستی، سنگ رستاخیز و شنل نامرئی‌کننده . یادگاران مرگ در واقع نام داستانی از کتاب «افسانه‌های بیدل قصه گو»(کتابی در مجموعهٔ هری پاتر نوشته جی. کی. رولینگ) می‌باشد. داستان از این قرار است که سه برادر هنگام رسیدن به رودخانه‌ای عمیق با استفاده از جادو پلی می‌سازند. مرگ که همیشه شاهد سقوط افراد به رودخانه و مرگشان بوده از حیلهٔ برادران خشمگین می‌شود و از این رو تصمیم می‌گیرد خود با حیله‌ای انتقام گیرد. او از سه برادر به خاطر ذکاوتشان تشکر می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد که هرکدام یک آرزو بکنند. بردار اولی و بزرگتر خواستار چوبدستی ای می‌شود که در هیچ دوئلی شکست نخورد. برادر دومی خواستار سنگی می‌شود که با آن بتوان مردگان را زنده کرد و برادر سومی خواستار چیزی شد که با آن مرگ نتواند او را تعقیب کند. مرگ از درخت یاس کبود چوبدستی و از رودخانه سنگ را به دو برادر داد و شنل خود را نیز به برادر سوم داد. برادر اولی به دهکده‌ای رفت و بعد از دوئلی موفق پیش همه از چوبدستی خود گفت. همان شب شخصی به بالین وی آمد او را کشت و چوبدستی را برداشت. برادر دومی به وسیلهٔ سنگ روح دختری را که دوست می‌داشت و مرده بود را حاضر کرد ولی حضور دختر در دنیای فانی زجر اور بود پس برادر دوم را ترک گفت اما برادر دوم از شوق پیوستن به او خود را کشت. اما برادر سومی با شنل نامرئی‌کننده سال‌ها از دست مرگ گریخت تا این که به کهن‌سالی رسید و خود تسلیم مرگ شد.

انگشتر هورکس یادگاران مرگ هری پاتر 10084 - انگشتر زنانه - انگشتر

خرید انگشتر هورکس یادگاران مرگ هری پاتر 10084, قیمت انگشتر هورکس یادگاران مرگ هری پاتر 10084, سفارش انگشتر هورکس یادگاران مرگ هری پاتر 10084 , خرید اینترنتی انگشتر هورکس یادگاران مرگ هری پاتر 10084

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب