عکس اکشن فیگور هرماینی گرنجر سری هری پاتر و سنگ جادو 12850 - انواع مدل اکشن فیگور هرماینی گرنجر سری هری پاتر و سنگ جادو 12850
12850

اکشن فیگور هرماینی گرنجر سری هری پاتر و سنگ جادو 12850

1,485,800 تومان
برند و سازنده: FAN Lifes
کد محصول: 12850
وزن محصول: 103 g

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد
مشخصات وزنی و ظاهری
مشخصات کلی محصول طرح از روی نسخه اصلی Bandai و Wizard world

در سری هری پاتر و سنگ جادو، هرمایونی گرنجر برای اولین بار با هری پاتر و رون ویزلی در قطار سریع السیر هاگوارتز ملاقات می کند، جایی که دانش خود را در مورد جادو نشان می دهد و تلفظ طلسم رون را تصحیح می کند. هرمایونی گرنجر و هری پاتر و رون ویزلی در گروه گریفیندور گروه بندی می شود و در ادامه داستان نقش مهم و پررنگی را ایفا می کند.
هرماینی گرنجر سری هری پاتر و سنگ جادو پس از نجات هری و رون از دست ترولی که در حمام دختران در روز هالووین به او حمله می کند، با آن ها دوست می شود. هرمیون به معلمان دروغ می گوید تا لو نروند و هری و رون از این شجاعت او قدردانی می کنند. هرماینی گرنجر سری هری پاتر و سنگ جادو در جستجوی آنها برای یافتن کسی که در تلاش برای ربودن سنگ جادو، سنگ زندگی ابدی می باشد رون و هری را همراهی می کند.
هرماینی گرنجر سری هری پاتر و سنگ جادو از منطق، هوش و مهارت های خود برای حل موانع مختلف مانند معمای معجون ها و صفحه شطرنج غول پیکر استفاده می کند و در انتهای داستان به هری کمک می کند تا بفهمد که پروفسور کویرل فرد پشت تمام حوادثی است که رخ داده است.



اکشن فیگور هرماینی گرنجر سری هری پاتر و سنگ جادو 12850 - مناسبت دوستی - هدیه ها و مناسبت ها

خرید اکشن فیگور هرماینی گرنجر سری هری پاتر و سنگ جادو 12850, قیمت اکشن فیگور هرماینی گرنجر سری هری پاتر و سنگ جادو 12850, سفارش اکشن فیگور هرماینی گرنجر سری هری پاتر و سنگ جادو 12850 , خرید اینترنتی اکشن فیگور هرماینی گرنجر سری هری پاتر و سنگ جادو 12850

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب