عکس جاکلیدی آراگورن ارباب حلقه ها 12209 - انواع مدل جاکلیدی آراگورن ارباب حلقه ها 12209
12209

جاکلیدی آراگورن ارباب حلقه ها 12209

221,500 تومان
برند و سازنده: Funko
کد محصول: 12209
وزن محصول: 34 g

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد
مشخصات وزنی و ظاهری
مشخصات کلی محصول نسخه اصلی

آراگورن یک انسان از نسل دونداین در دنیای ارباب حلقه هاست، نژادی از مردان با عمر طولانی که از نسل نومنوریان باستان هستند. او وارث ایزیلدور، پادشاه گوندور و آرنور است که حلقه یگانه را از دست سائورون گرفت. او همچنین به نام استرایدر، یک محیط بان مرموز که در سرزمین های میانه سرگردان است، شناخته می شود. آراگورن ارباب حلقه ها به گروهی که در تلاش برای از بین بردن حلقه معروف داستان هستند، می پیوندد و پس از سقوط گندالف، رهبر یاران حلقه می شود. او سرانجام هویت واقعی خود را فاش می کند و تاج و تخت واقعی خود را به عنوان پادشاه پادشاهی متحد گوندور و آرنور ادعا می کند.
آراگورن با آرون، دختر الروند، ارباب ریوندل ازدواج می کند و 210 سال به همراه هم زندگی می کنند. آراگورن وارث ایزیلدور یکی از محبوب ترین و تاثیرگذارترین شخصیت های ارباب حلقه هاست. او نماینده ای آرمانی از یک رهبر نجیب، شجاع و خردمند است که الهام بخش وفاداری و فداکاری دوستان و پیروانش می باشد. 



جاکلیدی آراگورن ارباب حلقه ها 12209 - آویز و جاکلیدی - اکسسوری زیورآلات

خرید جاکلیدی آراگورن ارباب حلقه ها 12209, قیمت جاکلیدی آراگورن ارباب حلقه ها 12209, سفارش جاکلیدی آراگورن ارباب حلقه ها 12209 , خرید اینترنتی جاکلیدی آراگورن ارباب حلقه ها 12209

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب