عکس جاکلیدی شمشیر آندوریل آراگورن ارباب حلقه ها 16705 - انواع مدل جاکلیدی شمشیر آندوریل آراگورن ارباب حلقه ها 16705
16705

جاکلیدی شمشیر آندوریل آراگورن ارباب حلقه ها 16705

354,400 تومان
برند و سازنده: FAN Lifes
کد محصول: 16705
وزن محصول: 98 g

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد


آندوریل که به شعله غرب نیز معروف است، شمشیری از سری شمشیرهای داستان ارباب حلقه هاست است که در ریوندل از خرده‌های نارسیل بازسازی شد. این شمشیر متعلق به آراگورن دوم السار، وارث ایزیلدور شد. بازسازی نارسیل به آندوریل نماد میراث آراگورن و ادعای او بر تاج و تخت آرنور و گوندور است.
روی تیغه شمشیر، طرح‌های هفت ستاره بین خورشید تابان و هلال ماه، نمادهای الندیل و پسرانش آناریون و ایسیلدور حک شده بود که می‌گفتند با نور خورشید و ماه می‌درخشید و لبه‌اش برنده و سخت بوده است.
در داستان، پس از شورای الروند، الف‌های ریوندل، نارسیل را دوباره به آندوریل تبدیل کردند که آراگورن در طول جست‌وجوی یاران حلقه به همراه داشت. در طی داستان، گالادریل و کلبورن به آراگورن غلافی برای آندوریل  هدیه دادند که او این غلاف را به همراه داشت که تیغه ای که از آن کشیده شده بود حتی در هنگام شکستن، لکه دار نمیشد و آسیب نمیدید. این شمشیر افسانه ای عنصر قابل توجهی در داستان های این نویسنده به ویژه در ارباب حلقه ها است.

جاکلیدی شمشیر آندوریل آراگورن ارباب حلقه ها 16705 - محصولات بازی های ویدئویی - فیلم و سریال - بر اساس موضوع

خرید جاکلیدی شمشیر آندوریل آراگورن ارباب حلقه ها 16705, قیمت جاکلیدی شمشیر آندوریل آراگورن ارباب حلقه ها 16705, سفارش جاکلیدی شمشیر آندوریل آراگورن ارباب حلقه ها 16705 , خرید اینترنتی جاکلیدی شمشیر آندوریل آراگورن ارباب حلقه ها 16705

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب