عکس جاکلیدی فانکو سوروس اسنیپ فیلم هری پاتر  14741 - انواع مدل جاکلیدی فانکو سوروس اسنیپ فیلم هری پاتر  14741
14741

جاکلیدی فانکو سوروس اسنیپ فیلم هری پاتر 14741

228,600 تومان
برند و سازنده: Funko
کد محصول: 14741
وزن محصول: 34 g

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد
مشخصات وزنی و ظاهری
مشخصات کلی محصول فروشگاه هیچگونه تعهدی در مورد اصل یا غیر اصل بودن فانکوها ندارد و تشخیص به عهده مشتری می باشد لذا امکان قبول مرجوعی به دلایل مرتبط با اصل یا فیک بودن وجود ندارد. تقریبا بیشتر نمونه ها عکس برداری شده اند و می توانید بر اساس عکس ها بررسی و سپس اقدام به خرید کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق پشتیبانی فروشگاه اقدام کنید.


سوروس اسنیپ یکی از شخصیت‌های مجموعه هری پاتر می باشد. سوروس اسنیپ فیلم هری پاتر جادوگری مشنگ زاده است که به عنوان استاد و مدیر مدرسه جادوگری هاگوارتز و همچنین یکی از اعضای محفل ققنوس و یک مرگ خوار سابق فعالیت داشت.

او به عنوان شاهزاده دورگه نیز شناخته می شد، نام مستعاری که او برای کتاب درسی معجون های خود ساخته اش استفاده می کرد. اسنیپ زندگی پیچیده و غم انگیزی از عشق نافرجامش به لیلی پاتر مادر هری و نقش او به عنوان یک مامور مخفی برای آلبوس دامبلدور در برابر لرد ولدمورت داشت. سوروس اسنیپ سرانجام پس از گزیده شدن توسط ناگینی مار ولدمورت درگذشت اما در آخرین لحظات با قطره اشکی که به جا گذاشت، وفاداری و خاطرات واقعی خود را برای هری فاش کرد.


جاکلیدی فانکو سوروس اسنیپ فیلم هری پاتر 14741 - هدیه برای بچه ها - هدیه ها و مناسبت ها

خرید جاکلیدی فانکو سوروس اسنیپ فیلم هری پاتر 14741, قیمت جاکلیدی فانکو سوروس اسنیپ فیلم هری پاتر 14741, سفارش جاکلیدی فانکو سوروس اسنیپ فیلم هری پاتر 14741 , خرید اینترنتی جاکلیدی فانکو سوروس اسنیپ فیلم هری پاتر 14741

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب