عکس فانکو پاپ دراکو مالفوی هری پاتر 12202 - انواع مدل فانکو پاپ دراکو مالفوی هری پاتر 12202
ناموجود
12202

فانکو پاپ دراکو مالفوی هری پاتر 12202

ناموجود
این کالا موجود نیست، می توانید از طریق دکمه سبز رنگ درخواست دهید تا هر زمان موجود شد به شما اطلاع داده شود
برند و سازنده: Funko
کد محصول: 12202
وزن محصول: 110 g
وضعیت موجودی: تمام شده(ناموجود)
اطلاع رسانی کالاهای جدید و شارژ شده در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام داتینو:
telegram: @datino و instagram: @datino.ir

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد
مشخصات وزنی و ظاهری
مشخصات کلی محصول فروشگاه هیچگونه تعهدی در مورد اصل یا غیر اصل بودن فانکوها ندارد و تشخیص به عهده مشتری می باشد لذا امکان قبول مرجوعی به دلایل مرتبط با اصل یا فیک بودن وجود ندارد. تقریبا بیشتر نمونه ها عکس برداری شده اند و می توانید بر اساس عکس ها بررسی و سپس اقدام به خرید کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق پشتیبانی فروشگاه اقدام کنید.


دراکو مالفوی در مجموعه هری پاتر، برای بازی در نقش جستجوگر برای تیم اسلیترین در بازی کوییدیچ شناخته می‌شود. پدرش، لوسیوس مالفوی برای کل تیم، جاروهای Nimbus 2001 را خرید که باعث شد دراکو جایگزین ترنس هیگز به عنوان جستجوگر شود. علیرغم مزیت داشتن جاروهای برتر، اسلیترین اولین مسابقه فصل خود را مقابل گریفیندور باخت.
حضور دراکو در کوییدیچ با ماهیت رقابتی و اشتیاق او برای اثبات خود در زمین مشخص شده است. با این حال، روش‌های او اغلب به دلیل شهرت اسلایترین برای به کارگیری قدرت بی‌رحمانه بر مهارت و تمایل آنها به تغییر قوانین برای پیروزی مورد تردید قرار می‌گیرد.
دوران دراکو به عنوان یک بازیکن کوئیدیچ همچنین به دلیل رقابت شدید بین تیم های اسلیترین و گریفیندور، به ویژه با هری پاتر به عنوان جستجوگر گریفیندور، قابل توجه است. در فیلم، در صحنه‌های مربوط به بازی کوییدیچ، اوبا نشان دادن مهارت‌های خود به عنوان یک پرواز و تعاملات تقابلی‌اش با تیم گریفیندور به تصویر کشیده می‌شود که بر تنش و رقابت مسابقات کوییدیچ هاگوارتز تاکید می‌کند.

فانکو پاپ دراکو مالفوی هری پاتر 12202 - هدیه برای بچه ها - هدیه ها و مناسبت ها

خرید فانکو پاپ دراکو مالفوی هری پاتر 12202, قیمت فانکو پاپ دراکو مالفوی هری پاتر 12202, سفارش فانکو پاپ دراکو مالفوی هری پاتر 12202 , خرید اینترنتی فانکو پاپ دراکو مالفوی هری پاتر 12202

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب