عکس فانکوپاپ دکتر استرنج 14585 - انواع مدل فانکوپاپ دکتر استرنج 14585
14585

فانکوپاپ دکتر استرنج 14585

700,400 تومان
برند و سازنده: Funko
کد محصول: 14585
وزن محصول: 138 g

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد
مشخصات وزنی و ظاهری
مشخصات کلی محصول فروشگاه هیچگونه تعهدی در مورد اصل یا غیر اصل بودن فانکوها ندارد و تشخیص به عهده مشتری می باشد لذا امکان قبول مرجوعی به دلایل مرتبط با اصل یا فیک بودن وجود ندارد. تقریبا بیشتر نمونه ها عکس برداری شده اند و می توانید بر اساس عکس ها بررسی و سپس اقدام به خرید کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق پشتیبانی فروشگاه اقدام کنید.


دکتر استرنج یک ابرقهرمان از دنیای مارول است که به عنوان جادوگری عالی، محافظ اصلی زمین در برابر تهدیدات جادویی و عرفانی نیز شناخته می شود. او در اصل یک جراح مغز و اعصاب باهوش اما متکبر بود که در یک تصادف رانندگی توانایی استفاده از دستانش را از دست داد. سپس در جست‌وجوی درمان به سراسر جهان سفر کرد و سرانجام اسرار هنرهای عرفانی را از باستان، جادوگری قدرتمند آموخت.
دکتر استرنج اقلام جادویی مختلفی مانند چشم آگاموتو و شنل آویزان را به دست آورد و ارباب عمارتی در شهر نیویورک شد. او همچنین یکی از اعضای انتقام جویان، تیمی متشکل از قدرتمندترین ابرقهرمانان زمین است. شما میتوانید فانکوپاپ دکتر استرنج را از داتینو تهیه نمایید.

فانکوپاپ دکتر استرنج 14585 - هدیه برای بچه ها - هدیه ها و مناسبت ها

خرید فانکوپاپ دکتر استرنج 14585, قیمت فانکوپاپ دکتر استرنج 14585, سفارش فانکوپاپ دکتر استرنج 14585 , خرید اینترنتی فانکوپاپ دکتر استرنج 14585

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب