عکس فانکوپاپ  لاگرتا وایکینگ 14775 - انواع مدل فانکوپاپ  لاگرتا وایکینگ 14775
14775

فانکوپاپ لاگرتا وایکینگ 14775

619,200 تومان
برند و سازنده: Funko
کد محصول: 14775
وزن محصول: 130 g

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد
مشخصات وزنی و ظاهری
مشخصات کلی محصول فروشگاه هیچگونه تعهدی در مورد اصل یا غیر اصل بودن فانکوها ندارد و تشخیص به عهده مشتری می باشد لذا امکان قبول مرجوعی به دلایل مرتبط با اصل یا فیک بودن وجود ندارد. تقریبا بیشتر نمونه ها عکس برداری شده اند و می توانید بر اساس عکس ها بررسی و سپس اقدام به خرید کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق پشتیبانی فروشگاه اقدام کنید.

برچسب ها:

وایکینگ - Vikings


یک شخصیت برجسته در مجموعه تلویزیونی وایکینگ ها است. لاگرتا به عنوان یک دوشیزه خشن و یک ارل، با احساس قوی رهبری و استقلال شناخته می شود. در طول سریال، او با چالش‌ها و مخالفان مختلفی روبرو می‌شود و موقعیت و نفوذ خود را در جامعه‌ای تحت سلطه مردان حفظ می‌کند.
زندگی لاگرتا وایکینگ با نقش های او به عنوان یک جنگجو، مادر و حاکم مشخص شده است. شخصیت او با بازی کاترین وینیک بر اساس شخصیتی افسانه ای از تاریخ اسکاندیناوی ساخته شده است و به دلیل قدرت، انعطاف پذیری و روابط پیچیده اش به یکی از شخصیت های برجسته سریال تبدیل شده است. سفر لاگرتا از کشاورز به ارل و در نهایت ملکه، زیرکی استراتژیک و قدرت رزمی او را به نمایش می گذارد و او را به چهره ای محبوب در میان طرفداران سریال تبدیل می کند. مرگ لاگرتا در این سریال یک رویداد مهم است که نشان دهنده پایان یک دوره برای نمایش است.

فانکوپاپ لاگرتا وایکینگ 14775 - هدیه برای بچه ها - هدیه ها و مناسبت ها

خرید فانکوپاپ لاگرتا وایکینگ 14775, قیمت فانکوپاپ لاگرتا وایکینگ 14775, سفارش فانکوپاپ لاگرتا وایکینگ 14775 , خرید اینترنتی فانکوپاپ لاگرتا وایکینگ 14775

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب