عکس فانکوپاپ ونزدی آدامز و ویولنسل 15342 - انواع مدل فانکوپاپ ونزدی آدامز و ویولنسل 15342
15342

فانکوپاپ ونزدی آدامز و ویولنسل 15342

679,400 تومان
برند و سازنده: Funko
کد محصول: 15342
وزن محصول: 107 g

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد
مشخصات وزنی و ظاهری
مشخصات کلی محصول فروشگاه هیچگونه تعهدی در مورد اصل یا غیر اصل بودن فانکوها ندارد و تشخیص به عهده مشتری می باشد لذا امکان قبول مرجوعی به دلایل مرتبط با اصل یا فیک بودن وجود ندارد. تقریبا بیشتر نمونه ها عکس برداری شده اند و می توانید بر اساس عکس ها بررسی و سپس اقدام به خرید کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق پشتیبانی فروشگاه اقدام کنید.


ونزدی آدامز، دختر گومز و مورتیشیا آدامز و خواهر پاگزلی آدامز است. او به‌خاطر رنگ پریده، موهای بافته شده سیاه بلند و شخصیت بیمارگونه‌اش شناخته می‌شود. در داستان ونزدی آدامز یک دانش آموز در یک مدرسه شبانه روزی مرموز برای کودکان عجیب و غریب است. او همچنین توانایی‌های روانی خود را کشف می‌کند و به بررسی یک راز ماوراء طبیعی می‌پردازد که سال‌ها خانواده‌اش را درگیر کرده است.
یکی از ویژگی‌های بارز این مجموعه این است که ونزدی آدامز ویولن سل، سازی که مناسب سبک تیره و ظریف اوست را می نوازد. او چندین قطعه را در طول مجموعه اجرا می‌کند، ویولن سل به نمادی از هویت و بیان ونزدی آدامز تبدیل می شود و همینطور منبع درگیری و جذابیت با شخصیت های دیگر می شود.

فانکوپاپ ونزدی آدامز و ویولنسل 15342 - هدیه برای بچه ها - هدیه ها و مناسبت ها

خرید فانکوپاپ ونزدی آدامز و ویولنسل 15342, قیمت فانکوپاپ ونزدی آدامز و ویولنسل 15342, سفارش فانکوپاپ ونزدی آدامز و ویولنسل 15342 , خرید اینترنتی فانکوپاپ ونزدی آدامز و ویولنسل 15342

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب