عکس فانکوپاپ کامادو تانجیرو انیمه دیمن اسلیر  15338 - انواع مدل فانکوپاپ کامادو تانجیرو انیمه دیمن اسلیر  15338
15338

فانکوپاپ کامادو تانجیرو انیمه دیمن اسلیر 15338

562,100 تومان
برند و سازنده: Funko
کد محصول: 15338
وزن محصول: 148 g

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد
مشخصات وزنی و ظاهری
مشخصات کلی محصول فروشگاه هیچگونه تعهدی در مورد اصل یا غیر اصل بودن فانکوها ندارد و تشخیص به عهده مشتری می باشد لذا امکان قبول مرجوعی به دلایل مرتبط با اصل یا فیک بودن وجود ندارد. تقریبا بیشتر نمونه ها عکس برداری شده اند و می توانید بر اساس عکس ها بررسی و سپس اقدام به خرید کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق پشتیبانی فروشگاه اقدام کنید.


تانجیرو کامادو قهرمان اصلی انیمه دیمن اسلیر، پسر جوانی است که پس از کشته شدن خانواده‌اش توسط شیطانی به نام موزان کیبوتسوجی، تبدیل به یک قاتل شیطان می‌شود و خواهرش نزوکو به یک شیطان تبدیل می‌شود. او با شمشیر مخصوصی که بر اساس تکنیک تنفسش تغییر رنگ می دهد مبارزه می کند و زخمی روی پیشانی خود دارد که شبیه شعله است.
تانجیرو یک ماسک روباه حکاکی شده با دست در سمت چپ سر خود دارد که توسط استادش ساکونجی اوروکوداکی، یک قاتل سابق شیطان و یک سازنده نقاب تنگو ساخته شده است. ماسک روباه دارای شراره های قرمز رنگ روی چشم‌ و گوش و نشانه هایی در گوشه ی دهانش و یک طرح خورشیدی شکل در گوشه سمت راست بالایی است که با جای زخم او مطابقت دارد.
ماسک روباه نمادی از ارتباط تانجیرو با ارباب، خواهرش و میراث اوست. ماسک روباه همچنین مربوط به نماد ژاپنی کیتسونه، یک شکل‌دهنده و پیام‌آور خدای ایناری است که رفاه و رستگاری را برای مردم به ارمغان می آورد روباه سفید مانند نقاب تانجیرو فال نیک در نظر گرفته می شود، در حالی که روباه سیاه، مانند شمشیرش، فال بد محسوب می شود. ماسک تانجیرو نشان دهنده ماهیت دوگانه او به عنوان یک قاتل شیطان و یک همدرد شیطان و همچنین ماموریت او برای نجات خواهرش و دیگر شیاطین از نفوذ موزان است.

فانکوپاپ کامادو تانجیرو انیمه دیمن اسلیر 15338 - هدیه برای بچه ها - هدیه ها و مناسبت ها

خرید فانکوپاپ کامادو تانجیرو انیمه دیمن اسلیر 15338, قیمت فانکوپاپ کامادو تانجیرو انیمه دیمن اسلیر 15338, سفارش فانکوپاپ کامادو تانجیرو انیمه دیمن اسلیر 15338 , خرید اینترنتی فانکوپاپ کامادو تانجیرو انیمه دیمن اسلیر 15338

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب