عکس لباس یونیفرم کاپیتان انتقام جویان توکیو 15977 - انواع مدل لباس یونیفرم کاپیتان انتقام جویان توکیو 15977
15977

لباس یونیفرم کاپیتان انتقام جویان توکیو 15977

2,027,700 تومان
برند و سازنده: FAN Lifes
کد محصول: 15977
وزن محصول: 720 g


قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد

لباس‌ یونیفرم کاپیتان ها در «انتقام‌جویان توکیو» بخش مهمی از هویت، شخصیت و تصویر هر گروه است. به عنوان مثال، هاجیمه کوکونوی، همچنین با نام کوکو، که کاپیتان گارد نخبگان نسل دهم اژدهای سیاه بود، زمانی که افسر ستاد بود، یونیفرمی را پوشیده بود که احتمالاً منعکس کننده موقعیت او بوده و به گونه ای طراحی شده است که با شکوه و قابل تشخیص باشد.
کاپیتان ها و رهبران "انتقام جویان توکیو" اغلب لباس هایی می پوشند که آنها را از سایر اعضا متمایز می کند. این لباس ها معمولاً شامل یونیفرم و یا پوشش ویژه حمله می باشد. طرح و نمادهای روی ژاکت ها نشان دهنده هویت هر گروه و رتبه آن فرد در گروه است.
مد و سبک شخصیت‌های «انتقام‌جویان توکیو» با دقت انتخاب شده‌اند تا شخصیت و نقش آن‌ها را در داستان منعکس کنند. لباس کاپتان ها به‌ویژه، حس اقتدار را نمایان می‌کند و اغلب با رنگ‌ها و نشانه‌های آن گروه همراه است و آن را به عنصری حیاتی در داستان‌گویی بصری سریال تبدیل می‌کند.


لباس یونیفرم کاپیتان انتقام جویان توکیو 15977 - محصولات بازی های ویدئویی - فیلم و سریال - بر اساس موضوع

خرید لباس یونیفرم کاپیتان انتقام جویان توکیو 15977, قیمت لباس یونیفرم کاپیتان انتقام جویان توکیو 15977, سفارش لباس یونیفرم کاپیتان انتقام جویان توکیو 15977 , خرید اینترنتی لباس یونیفرم کاپیتان انتقام جویان توکیو 15977

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب