عکس چوبدستی فلور دلاکور هری پاتر 16975 - انواع مدل چوبدستی فلور دلاکور هری پاتر 16975
16975

چوبدستی فلور دلاکور هری پاتر 16975

217,900 تومان
برند و سازنده: FAN Lifes
کد محصول: 16975
وزن محصول: 67 g

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد
جنس دسته
پلاستیک پلاستیک نرم رنگ شده مناسب برای استفاده زیر 14 سال و بالای 3 سال کمی شکننده


چوبدستی جادویی فلور دلاکور به خاطر ترکیب و تاریخچه متمایزش در داستان هری پاتر شناخته شده است. طول آن 9 و نیم اینچ است که از چوب گل سرخ ساخته شده است و هسته آن یک موی Veela است که توسط مادربزرگ فلور اهدا شده است. این چوبدستی غیرقابل انعطاف توصیف شده است که می تواند قدرت و اراده شخصیت او را منعکس کند.
این چوبدستی توسط فلور در هر سه وظیفه مسابقات Triwizard استفاده شد. به عنوان مثال، او از آن برای ایجاد طلسم برای خواب‌آلود کردن اژدها و طلسم آب‌ساز برای خاموش کردن دامن خود در هنگام آتش‌سوزی استفاده کرد. همچنین از آن برای نقش آفرینی Bubble-Head Charm برای کار زیر آب استفاده کرد. هسته این چوب جادو از Veela است، موجوداتی که به زیبایی و جذابیت معروف هستند، به منحصر به فرد بودن آن می افزاید و ممکن است به ماهیت سحر آمیز جادوی آن اشاره کند.
جالب است بدانید که چوبدستی فلور یکی از معدود مجموعه‌های هری پاتر است که حاوی مواد اصلی است که معمولاً توسط سازنده چوب جادویی معروف گاریک اولیواندر استفاده نمی‌شود. این جزییات، همراه با ساختار چوبی آن، چوبدستی او را در دنیای جادوگری کاملاً خاص کرده است.

چوبدستی فلور دلاکور هری پاتر 16975 - محصولات بازی های ویدئویی - فیلم و سریال - بر اساس موضوع

خرید چوبدستی فلور دلاکور هری پاتر 16975, قیمت چوبدستی فلور دلاکور هری پاتر 16975, سفارش چوبدستی فلور دلاکور هری پاتر 16975 , خرید اینترنتی چوبدستی فلور دلاکور هری پاتر 16975

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب