عکس چوبدستی چراغدار رون ویزلی 16484 - انواع مدل چوبدستی چراغدار رون ویزلی 16484
16484

چوبدستی چراغدار رون ویزلی 16484

528,200 تومان
برند و سازنده: FAN Lifes
کد محصول: 16484
وزن محصول: 226 g

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد


رون ویزلی یکی از بهترین دوستان هری پاتر، در طول داستان، دو چوب جادو داشت:
چوبدستی اول: اولین چوبدستی رون در اصل متعلق به برادرش، چارلی ویزلی بود. از خاکستر ساخته شده بود و هسته ای از موهای تک شاخ داشت. متأسفانه، این چوبدستی در دومین سال تحصیلی خود در هاگوارتز شکسته شد، زمانی که او و هری با فورد آنگلیا در حال پرواز به روی بید بزرگ سقوط کردند.
چوبدستی دوم: بعد از اتفاق ناگواری که برای اولین چوب جادوی رون افتاد، او یک چوب جدید گرفت. این چوبدستی 14 اینچ طول داشت که از بید ساخته شده بود و همچنین حاوی یک هسته موی تک شاخ بود که از گاریک اولیواندر خریداری شده بود و به نظر می رسید که برایش بسیار بهتر از چوبدستی اولش باشد. رون از این چوبدستی در باقی داستان استفاده کرد و در بسیاری از رویدادهای کلیدی، از جمله نبرد اداره اسرار و نبرد هاگوارتز نقش داشت. تجربه رون با چوب دستی هایش نمونه‌ای عالی از اهمیتِ داشتنِ یک چوبدستی است که به درستی با صاحبش هم‌راستا باشد، زیرا توانایی‌های جادویی او با چوبدستی دومش به‌طور قابل توجهی بهبود یافت.

چوبدستی چراغدار رون ویزلی 16484 - ابزار ایفای نقش ( کاسپلی )

خرید چوبدستی چراغدار رون ویزلی 16484, قیمت چوبدستی چراغدار رون ویزلی 16484, سفارش چوبدستی چراغدار رون ویزلی 16484 , خرید اینترنتی چوبدستی چراغدار رون ویزلی 16484

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب