عکس گردنبند هری پاتر یادگاران مرگ آلویز 11957 - انواع مدل گردنبند هری پاتر یادگاران مرگ آلویز 11957
11957

گردنبند هری پاتر یادگاران مرگ آلویز 11957

40,300 تومان
برند و سازنده: FAN Lifes
کد محصول: 11957
وزن محصول: 11 g

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد
آبکاری(روکش)
آلیاژ آبکاری شده رنگ غیر ثابت
رنگ غیر ثابت
نکات پیشنهادی
شرایط نگهداری و استفاده 1- تا حد امکان از استفاده مداوم این کالا خودداری نمایید. 2- اگر تمایل به استفاده مداوم از کالا را دارید، بعد از شست و شو یا تماس با آب آن را کاملا خشک نمایید. در صورت تعرق هر از چند گاهی آن را با آب شستشو و سپس خشک نمایید. 3- سعی کنید از تماس کالا با مواد شیمیایی، آرایشی، شوینده های قوی و انواع ادکلن و عطر خودداری نمایید.

یکی از پرسش هایی که اغلب افراد تازه وارد از آن می پرسند این است که کلمه 'آلویز' از نظر جهان هری پاتر به چه معناست؟ این کلمه بسیار مهم است ، حتی بدون زمینه ، در گردنبند ، تی شرت و حتی اشکال مختلف آثار هنری وجود دارد. 'آلویز' در هری پاتر یک نقل قول به یاد ماندنی است که اهمیت پایبندی به یک ایده (عشق) را در تمام مراحل زندگی نشان می دهد. در بسیاری از موارد ، می توانید ببینید چگونه عشق همیشه بر نفرت غلبه می کند. علت ولدمورت و مرگخواران بیشتر بر اساس نفرت است تا عشق: آنها از جادوگران ناخالص و ماگگل ها متنفرند ، بنابراین هدف آنها بر خلاص شدن از شر افرادی است که دوست ندارند. از طرف دیگر ، نشان ققنوس و همه متحدان هری بر عشق متمرکز شده اند.

گردنبند هری پاتر یادگاران مرگ آلویز 11957 - گردنبند مردانه - گردنبند

خرید گردنبند هری پاتر یادگاران مرگ آلویز 11957, قیمت گردنبند هری پاتر یادگاران مرگ آلویز 11957, سفارش گردنبند هری پاتر یادگاران مرگ آلویز 11957 , خرید اینترنتی گردنبند هری پاتر یادگاران مرگ آلویز 11957

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب