عکس جاکلیدی شمشیر تیغه ی آشوب خدای جنگ 16700 - انواع مدل جاکلیدی شمشیر تیغه ی آشوب خدای جنگ 16700
ناموجود
16700

جاکلیدی شمشیر تیغه ی آشوب خدای جنگ 16700

ناموجود
این کالا موجود نیست، می توانید از طریق دکمه سبز رنگ درخواست دهید تا هر زمان موجود شد به شما اطلاع داده شود
برند و سازنده: FAN Lifes
کد محصول: 16700
وزن محصول: 62 g
وضعیت موجودی: تمام شده(ناموجود)
وضعیت موجودی: تمام شده(ناموجود)
اطلاع رسانی کالاهای جدید و شارژ شده در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام داتینو:
telegram: @datino و instagram: @datino.ir

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد

برچسب ها:

خدای جنگ - گاد آف وار

تیغه ی آشوب، یک جفت شمشیر زنجیردار است که اسلحه نمادین کریتوس، قهرمان مجموعه «خدای جنگ» است. این سلاح در تاریک ترین اعماق دنیای زیرین توسط خدای اسمیت هفائستوس ساخته شده اند و به آتش اولیه آغشته شدند که به آنها اجازه می داد با هر حمله شعله ور شوند.
در داستان بازی تیغه ی آشوب توسط آرس، خدای جنگ یونانی، به کریتوس داده شد و آنها به نمادی از بندگی کریتوس به المپیان تبدیل شدند. تیغه‌ها به بازوهای کریتوس زنجیر شده‌اند و به عنوان یادآوری دائمی تعهد او به آرس در تن او فرو می روند.


در سرتاسر دنیای بازی همه از این شمشیر به خاطر قدرت ویرانگرش می‌ترسند و با برخی از تاریک‌ترین اعمال کریتوس، از جمله کشتن غیرعمدی خانواده‌اش همراه می شود. کریتوس علیرغم تاریخچه تلخش، با مهارتی بی‌نظیر از آن‌ها استفاده می‌کند و آن را برای شکست دادن فانی‌ها، هیولاها و خدایان متعددی به کار می برد. در جدیدترین بازی «خدای جنگ» سلاح شمشیر تیغه ی آشوب نمایانگر گذشته کریتوس و گواهی بر تغییر او از یک خدمتکارِ خدایان به یک پدر و یک جنگجو با رفتار اخلاقی پیچیده تر می باشد.

جاکلیدی شمشیر تیغه ی آشوب خدای جنگ 16700 - محصولات بازی های ویدئویی - فیلم و سریال - بر اساس موضوع

خرید جاکلیدی شمشیر تیغه ی آشوب خدای جنگ 16700, قیمت جاکلیدی شمشیر تیغه ی آشوب خدای جنگ 16700, سفارش جاکلیدی شمشیر تیغه ی آشوب خدای جنگ 16700 , خرید اینترنتی جاکلیدی شمشیر تیغه ی آشوب خدای جنگ 16700

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب