عکس جاکلیدی شمشیر گلامدرینگ گندالف 16703 - انواع مدل جاکلیدی شمشیر گلامدرینگ گندالف 16703
16703

جاکلیدی شمشیر گلامدرینگ گندالف 16703

379,400 تومان
برند و سازنده: FAN Lifes
کد محصول: 16703
وزن محصول: 101 g

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد

شمشیر گندالف، گلامدرینگ ، که به نام فو همر یا کوبنده نیز شناخته می شود، یک سلاح افسانه ای در دنیای ارباب حلقه هاست. در افسانه سرزمین میانه تالکین، این شمشیر در اصل برای تورگون، پادشاه الف گوندولین در دوران اول ساخته شد. گندالف پس از بیش از 6000 سال مفقود بودن این سلاح، آن را در غار ترول در اریادور کشف کرد.
این شمشیر دارای غلافی زیبا و قبضه‌ ای جواهرنشان است و هنگامی که اورک‌ها نزدیک هستند، با نور سردی می‌درخشد و به حامل خود از حضور خطر در اطرافش هشدار می‌دهد. وقتی گندالف گابلین بزرگ را کشت، تیغه گلامدرینگ مانند شعله آبی رنگ و درخشان می درخشید.


نام گلامدرینگ  "Foe-Hammer"، از کلمه ای به معنای "ضربه زدن" گرفته شده است. در اقتباس‌های سینمایی پیتر جکسون، گلامدرینگ یکی از سلاح‌های اصلی گندالف است. این شمشیر؛ گندالف را در بسیاری از وقایع مهم از جمله جنگ حلقه همراهی کرد و ارگ ها به دلیل پیشینه استفاده از این سلاح، از رویایی با آن می‌ترسیدند. گلامدرینگ نمادی از قدرت گندالف و نقش او به عنوان محافظ در برابر نیروهای تاریکی در سرزمین میانه است.

جاکلیدی شمشیر گلامدرینگ گندالف 16703 - محصولات بازی های ویدئویی - فیلم و سریال - بر اساس موضوع

خرید جاکلیدی شمشیر گلامدرینگ گندالف 16703, قیمت جاکلیدی شمشیر گلامدرینگ گندالف 16703, سفارش جاکلیدی شمشیر گلامدرینگ گندالف 16703 , خرید اینترنتی جاکلیدی شمشیر گلامدرینگ گندالف 16703

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب