عکس جاکلیدی فانکو اژدهای بازی تاج و تخت 14738 - انواع مدل جاکلیدی فانکو اژدهای بازی تاج و تخت 14738
14738

جاکلیدی فانکو اژدهای بازی تاج و تخت 14738

229,400 تومان
برند و سازنده: Funko
کد محصول: 14738
وزن محصول: 27 g

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد
مشخصات وزنی و ظاهری
مشخصات کلی محصول فروشگاه هیچگونه تعهدی در مورد اصل یا غیر اصل بودن فانکوها ندارد و تشخیص به عهده مشتری می باشد لذا امکان قبول مرجوعی به دلایل مرتبط با اصل یا فیک بودن وجود ندارد. تقریبا بیشتر نمونه ها عکس برداری شده اند و می توانید بر اساس عکس ها بررسی و سپس اقدام به خرید کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق پشتیبانی فروشگاه اقدام کنید.


در داستان بازی تاج و تخت، اژدها جزو موجودات قدرتمند و باهوشی است که عمیقاً با جادو در ارتباط می باشد. آنها قادر به تنفس آتش هستند و پیوندی قوی با اربابان تارگرین خود دارند. برجسته ترین اژدهایان این سری عبارتند از دروگون، ریگال و ویسریون که توسط دنریس تارگرین ساخته شده اند. آنها نقش مهمی در تلاش او برای تاج و تخت آهنین دارند که نماد میراث و قدرت اوست.
دروگون، بزرگ‌ترین و تهاجمی‌ترین اژدها، به افتخار همسر فقید دنریس، خال دروگو، نامگذاری شده است. ریگال، به نام برادرش ریگار، و ویسریون، به نام برادرش ویسریس، نیز به عنوان همراهان و سلاح های جنگی او خدمت می کنند. حضور اژدهایان در سریال به معنای بازگشت جادو به جهان و احیای خانه تارگرین است. شما می توانید جاکلیدی فانکو اژدهای بازی تاج و تخت را از داتینو تهیه نمایید.

جاکلیدی فانکو اژدهای بازی تاج و تخت 14738 - هدیه برای بچه ها - هدیه ها و مناسبت ها

خرید جاکلیدی فانکو اژدهای بازی تاج و تخت 14738, قیمت جاکلیدی فانکو اژدهای بازی تاج و تخت 14738, سفارش جاکلیدی فانکو اژدهای بازی تاج و تخت 14738 , خرید اینترنتی جاکلیدی فانکو اژدهای بازی تاج و تخت 14738

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب