عکس جاکلیدی فانکو طرح نایت کینگ بازی تاج و تخت 14773 - انواع مدل جاکلیدی فانکو طرح نایت کینگ بازی تاج و تخت 14773
14773

جاکلیدی فانکو طرح نایت کینگ بازی تاج و تخت 14773

201,600 تومان
برند و سازنده: Funko
کد محصول: 14773
وزن محصول: 31 g

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد
مشخصات وزنی و ظاهری
مشخصات کلی محصول فروشگاه هیچگونه تعهدی در مورد اصل یا غیر اصل بودن فانکوها ندارد و تشخیص به عهده مشتری می باشد لذا امکان قبول مرجوعی به دلایل مرتبط با اصل یا فیک بودن وجود ندارد. تقریبا بیشتر نمونه ها عکس برداری شده اند و می توانید بر اساس عکس ها بررسی و سپس اقدام به خرید کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق پشتیبانی فروشگاه اقدام کنید.

برچسب ها:

بازی تاج و تخت

نایت کینگ از مجموعه تلویزیونی بازی تاج و تخت، رهبر و اولین نفر از وایت واکرها، نژادی از موجودات یخی است که در بُعد موازی به نام وارونه زندگی می کنند. او توسط بچه های جنگل، نژاد باستانی موجودات جادویی، به عنوان سلاحی در برابر اولین انسان ها که به سرزمین های آنها حمله کردند، خلق شد. با این حال، او علیه سازندگان خود روی آورد و جنگی را به نام شب طولانی آغاز کرد که هزاران سال به طول انجامید.

نایت کینگ بازی تاج و تخت توسط اتحاد اولین مردان و فرزندان جنگل شکست خورد و به شمال دور عقب نشینی کرد و در آنجا منتظر فرصتی دیگر برای حمله به قلمرو مردان بود. او این قدرت را دارد که مردگان را به عنوان خدمتکاران خود زنده کند و وایت واکرهای جدیدی را از نوزادان انسان بسازد. نایت کینگ همچنین با برن استارک، پسری که می‌تواند گذشته و آینده را از طریق دیدگاه‌هایش ببیند، ارتباط دارد. در نهایت نایت کینگ توسط آریا استارک، یک قاتل جوان در طول نبرد وینترفل، زمانی که او با خنجر ساخته شده از شیشه اژدها، تنها ماده ای که می توانست به او آسیب برساند به او ضربه زد، کشته می شود.



جاکلیدی فانکو طرح نایت کینگ بازی تاج و تخت 14773 - هدیه برای بچه ها - هدیه ها و مناسبت ها

خرید جاکلیدی فانکو طرح نایت کینگ بازی تاج و تخت 14773, قیمت جاکلیدی فانکو طرح نایت کینگ بازی تاج و تخت 14773, سفارش جاکلیدی فانکو طرح نایت کینگ بازی تاج و تخت 14773 , خرید اینترنتی جاکلیدی فانکو طرح نایت کینگ بازی تاج و تخت 14773

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب