عکس شمشیر چوبی کوکوشیبو انیمه شیطان کش ال ای دی دار 16706 - انواع مدل شمشیر چوبی کوکوشیبو انیمه شیطان کش ال ای دی دار 16706
16706

شمشیر چوبی کوکوشیبو انیمه شیطان کش ال ای دی دار 16706

1,998,900 تومان
برند و سازنده: FAN Lifes
کد محصول: 16706
وزن محصول: 874 g

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد


کوکوشیبو، یک شخصیت اصلی در سری انیمه شیطان کش، یک شمشیر منحصر به فرد و مهیب به نام Moon Blade در دست دارد. شمشیر او به عنوان یک شیطان کش سابق و بالاترین رتبه دوازده کیزوکی، منعکس کننده توانایی های رزمی استثنایی و قدرت های شیطانی اوست.
شمشیر تیغه ماه با تیغه تیره ی آن مشخص می شود که در تضاد با غلاف پیچیده اش منحصر به فرد است. اندازه ترسناک و لبه دندانه دار شمشیر نشان دهنده قدرت کشنده آن بوده، در حالی که دسته آن با نقوش باطنی تزئین شده است که فضایی از رمز و راز را اضافه می کند. گفته می شود که تیغه از استخوان های خود موزان کیبوتسوجی پادشاه شیاطین ساخته شده و با قدرت ماه آغشته شده است.
در نبرد، شمشیرزنی کوکوشیبو بی نظیر است. او این توانایی را دارد که شمشیر خود را به گونه ای دستکاری کند که تبدیل به امتداد بدن شیطانی اش شود. این تیغه دارای چشم های متعددی در تیغه، دسته و محافظ است که به او امکان می دهد در حین استفاده از آن در نبرد، دامنه دید بیشتری داشته باشد. این ویژگی منحصر به فرد شمشیر، همراه با تکنیک های تنفس ماه، کوکوشیبو را به دشمنی ترسناک برای هر کسی که با او روبرو می شود تبدیل می کند. شمشیر کوکوشیبو فقط یک سلاح نیست، بلکه نمادی از قدرت او و اوج زندگی او به عنوان یک جنگجو، چه انسان و چه به عنوان یک شیطان است.

شمشیر چوبی کوکوشیبو انیمه شیطان کش ال ای دی دار 16706 - محصولات بازی های ویدئویی - فیلم و سریال - بر اساس موضوع

خرید شمشیر چوبی کوکوشیبو انیمه شیطان کش ال ای دی دار 16706, قیمت شمشیر چوبی کوکوشیبو انیمه شیطان کش ال ای دی دار 16706, سفارش شمشیر چوبی کوکوشیبو انیمه شیطان کش ال ای دی دار 16706 , خرید اینترنتی شمشیر چوبی کوکوشیبو انیمه شیطان کش ال ای دی دار 16706

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب