عکس شمشیر چوبی گیو تومیوکا انیمه شیطان کش ال ای دی دار 16707 - انواع مدل شمشیر چوبی گیو تومیوکا انیمه شیطان کش ال ای دی دار 16707
16707

شمشیر چوبی گیو تومیوکا انیمه شیطان کش ال ای دی دار 16707

1,994,200 تومان
برند و سازنده: FAN Lifes
کد محصول: 16707
وزن محصول: 844 g

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد


گیو تومیوکا یک شخصیت کلیدی در انیمه "Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba" است که با نام Water Hashira، یکی از بالاترین رتبه ها شناخته می شود. شمشیر او یک شمشیر Nichirin است که تیغه خاصی است که توسط شیطان کش ها در مبارزه با شیاطین استفاده می شود. شمشیر نیچیرین گیو به دلیل رنگ آبی خود منحصر به فرد است، که نشان دهنده تسلط او در تکنیک های تنفس در آب است.
شمشیرهای نیچیرین از یک سنگ معدنی منحصر به فرد ساخته شده است که دائماً نور خورشید را جذب می کند که یکی از نقاط ضعف اصلی شیاطین است. این باعث می شود که آنها در مبارزه با این دشمنان ماوراء طبیعی فوق العاده موثر باشند. شمشیر گیو، به ویژه به خاطر زیبایی اش شناخته می‌شود و دارای شیب رنگ‌های طیف آبی است که شخصیت آرام او را منعکس می‌کند.
علاوه بر ظاهر، شمشیرزنی گیو به دلیل استفاده او از تکنیک تنفس در آب قابل توجه است. این فرم به او اجازه می‌دهد تا فضایی آرام در اطراف خود ایجاد کند که در آن حملات دریافتی باطل می‌شوند، که نشان‌دهنده سبک مبارزه آرام و در عین حال قدرتمند او است.

شمشیر چوبی گیو تومیوکا انیمه شیطان کش ال ای دی دار 16707 - محصولات بازی های ویدئویی - فیلم و سریال - بر اساس موضوع

خرید شمشیر چوبی گیو تومیوکا انیمه شیطان کش ال ای دی دار 16707, قیمت شمشیر چوبی گیو تومیوکا انیمه شیطان کش ال ای دی دار 16707, سفارش شمشیر چوبی گیو تومیوکا انیمه شیطان کش ال ای دی دار 16707 , خرید اینترنتی شمشیر چوبی گیو تومیوکا انیمه شیطان کش ال ای دی دار

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب