عکس فانکو پاپ هری پاتر در کوییدیچ 12421 - انواع مدل فانکو پاپ هری پاتر در کوییدیچ 12421
ناموجود
12421

فانکو پاپ هری پاتر در کوییدیچ 12421

ناموجود
این کالا موجود نیست، می توانید از طریق دکمه سبز رنگ درخواست دهید تا هر زمان موجود شد به شما اطلاع داده شود
برند و سازنده: Funko
کد محصول: 12421
وزن محصول: 107 g
وضعیت موجودی: تمام شده(ناموجود)
وضعیت موجودی: تمام شده(ناموجود)
اطلاع رسانی کالاهای جدید و شارژ شده در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام داتینو:
telegram: @datino و instagram: @datino.ir

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد
مشخصات وزنی و ظاهری
مشخصات کلی محصول فروشگاه هیچگونه تعهدی در مورد اصل یا غیر اصل بودن فانکوها ندارد و تشخیص به عهده مشتری می باشد لذا امکان قبول مرجوعی به دلایل مرتبط با اصل یا فیک بودن وجود ندارد. تقریبا بیشتر نمونه ها عکس برداری شده اند و می توانید بر اساس عکس ها بررسی و سپس اقدام به خرید کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق پشتیبانی فروشگاه اقدام کنید.

هری پاتر یک بازیکن مشهور کوییدیچ بود که به عنوان جستجوگر برای تیم گروه گریفیندور در مدرسه جادوگری هاگوارتز بازی می کرد. او جوان‌ترین بازیکنی بود که در یک قرن اخیر به تیم ملحق شد و به گریفیندور کمک کرد تا سه بار جام کوئیدیچ بین‌هاوس را برنده شود. هری پاتر در کوییدیچ یکی از اعضای تیم ملی کوئیدیچ انگلیس نیز بود که قهرمان جام جهانی کوئیدیچ 2014 شد.
هری پاتر در کوییدیچ به دلیل مهارت، شجاعت و اراده خود در زمین و همچنین مهارت بالایش در گرفتن گلدن اسنیچ که سریع ترین و ارزشمندترین توپ بازی به شکل گوی زرین است، شناخته می شود. پدر هری، جیمز پاتر، نیز یک بازیکن کوئیدیچ بود که به عنوان تعقیب کننده و کاپیتان برای تیم خانه گریفیندور بازی می کرد و دو بار جام قهرمانی را از آن خود کرد. شما دوست عزیز می توانید فانکو پاپ هری پاتر در کوییدیچ را از داتینو تهیه نمایید.


فانکو پاپ هری پاتر در کوییدیچ 12421 - هدیه برای بچه ها - هدیه ها و مناسبت ها

خرید فانکو پاپ هری پاتر در کوییدیچ 12421, قیمت فانکو پاپ هری پاتر در کوییدیچ 12421, سفارش فانکو پاپ هری پاتر در کوییدیچ 12421 , خرید اینترنتی فانکو پاپ هری پاتر در کوییدیچ 12421

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب