عکس فیگور صحنه فرار هری پاتر و هاگرید 12847 - انواع مدل فیگور صحنه فرار هری پاتر و هاگرید 12847
ناموجود
12847

فیگور صحنه فرار هری پاتر و هاگرید 12847

ناموجود
این کالا موجود نیست، می توانید از طریق دکمه سبز رنگ درخواست دهید تا هر زمان موجود شد به شما اطلاع داده شود
برند و سازنده: FAN Lifes
کد محصول: 12847
وزن محصول: 995 g
وضعیت موجودی: تمام شده(ناموجود)
وضعیت موجودی: تمام شده(ناموجود)
اطلاع رسانی کالاهای جدید و شارژ شده در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام داتینو:
telegram: @datino و instagram: @datino.ir

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد

در کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ هفتمین و آخرین جلد از مجموعه هری پاتر نوشته جی.کی. رولینگ، با صحنه فرار هری پاتر و هاگرید در بخشی از فصل اول با عنوان "ارباب تاریکی در حال صعود" روبرو می شویم، جایی که هری پاتر توسط روبئوس هاگرید و دیگر اعضای محفل ققنوس به خانه ای امن، در حالی که توسط لرد ولدمورت و مرگ خواران تحت تعقیب قرار می گیرد، همراهی می شود.
صحنه فرار هری پاتر و هاگرید پرتنش و پر اکشن است، زیرا هری و هاگرید سوار بر موتور پرواز می کنند و از جادو، نفرین و حملات دشمن می گریزند، با یک اژدها، گروهی از غول‌ها و انبوهی از دمنتورها روبرو می‌شوند آن هم در حالی که یکی از افرادشان به آنها خیانت می‌کند، که سبب ناامیدی و آسیب پذیری همراهان هری می شود. در صحنه فرار هری پاتر و هاگرید، مشاهده می کنیم که هاگرید از ابزارها و سلاح‌های مختلفی در کنار چوب دستی اش برای دفع مهاجمان استفاده می‌کند.
صحنه فرار هری پاتر و هاگرید یکی از هیجان‌انگیزترین و دراماتیک‌ترین لحظات کتاب و اقتباس سینمایی آن، هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 1 است که در سال 2010 روی پرده سینما رفت. صحنه فرار هری پاتر و هاگرید نشان دهنده شجاعت و وفاداری آن ها، خطر و آینده نامطمئن دنیای جادوگران تحت هدایت ولدمورت است.



فیگور صحنه فرار هری پاتر و هاگرید 12847 - مناسبت دوستی - هدیه ها و مناسبت ها

خرید فیگور صحنه فرار هری پاتر و هاگرید 12847, قیمت فیگور صحنه فرار هری پاتر و هاگرید 12847, سفارش فیگور صحنه فرار هری پاتر و هاگرید 12847 , خرید اینترنتی فیگور صحنه فرار هری پاتر و هاگرید 12847

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب