عکس فانکوپاپ ناروتو حالت حالت دانای شش طریقت  15339 - انواع مدل فانکوپاپ ناروتو حالت حالت دانای شش طریقت  15339
15339

فانکوپاپ ناروتو حالت حالت دانای شش طریقت 15339

653,000 تومان
برند و سازنده: Funko
کد محصول: 15339
وزن محصول: 124 g

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد
مشخصات وزنی و ظاهری
مشخصات کلی محصول فروشگاه هیچگونه تعهدی در مورد اصل یا غیر اصل بودن فانکوها ندارد و تشخیص به عهده مشتری می باشد لذا امکان قبول مرجوعی به دلایل مرتبط با اصل یا فیک بودن وجود ندارد. تقریبا بیشتر نمونه ها عکس برداری شده اند و می توانید بر اساس عکس ها بررسی و سپس اقدام به خرید کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق پشتیبانی فروشگاه اقدام کنید.

برچسب ها:

ناروتو - بوروتو

حالت سنین ناروتو که به عنوان حالت دانایی نیز شناخته می شود، حالت خاصی است که ناروتو اوزوماکی می تواند با ترکیب انرژی طبیعی با چاکرای خود وارد آن شود و توانایی و تکنیک های فیزیکی خود را ارتقا دهد. ناروتو این حالت را از وزغ های کوه میبوکو آموخت.
وقتی ناروتو وارد این حالت می‌شود، چشم‌هایش به رنگ‌ نارنجی تغییر یافته و روی گونه‌هایش خطوطی ظاهر می شود که شبیه سبیل‌های روباه است. او در حالت دانایی می تواند چاکراها و حرکات دشمنان خود را حس کند و نسبت به محیط اطراف هوشیاری بیشتری پیدا می کند. از معایب حالت سانین محدودیت استفاده و سخت بودن جمع آوری انرژِی طبیعت می باشد. 
ناروتو بعداً حالت دانایی را با چاکرای روباه نه دم ارتقا داد و به سرعت و قدرت بیشتر، توانایی پرواز و استفاده از توپ های جستجوگر حقیقت دست یافت. ناروتو همچنین به حالت حالت دانای شش طریقت، تحولی الهی که از دانای شش دریافت کرد، دسترسی پیدا نمود. این حالت به او کنترل استادانه چاکرا و توانایی استفاده از تمام دگرگونی های طبیعت و تکنیک های شش طریقت را داد. شما می توانید فانکوپاپ ناروتو حالت دانای شش طریقت را از داتینو تهیه فرمایید.



فانکوپاپ ناروتو حالت حالت دانای شش طریقت 15339 - هدیه برای بچه ها - هدیه ها و مناسبت ها

خرید فانکوپاپ ناروتو حالت حالت دانای شش طریقت 15339, قیمت فانکوپاپ ناروتو حالت حالت دانای شش طریقت 15339, سفارش فانکوپاپ ناروتو حالت حالت دانای شش طریقت 15339 , خرید اینترنتی فانکوپاپ ناروتو حالت حالت دانای شش طریقت 15339

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب