عکس فانکوپاپ کاکاشی انیمه ناروتو 14386 - انواع مدل فانکوپاپ کاکاشی انیمه ناروتو 14386
14386

فانکوپاپ کاکاشی انیمه ناروتو 14386

709,700 تومان
برند و سازنده: Funko
کد محصول: 14386
وزن محصول: 123 g


قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد
مشخصات وزنی و ظاهری
مشخصات کلی محصول فروشگاه هیچگونه تعهدی در مورد اصل یا غیر اصل بودن فانکوها ندارد و تشخیص به عهده مشتری می باشد لذا امکان قبول مرجوعی به دلایل مرتبط با اصل یا فیک بودن وجود ندارد. تقریبا بیشتر نمونه ها عکس برداری شده اند و می توانید بر اساس عکس ها بررسی و سپس اقدام به خرید کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق پشتیبانی فروشگاه اقدام کنید.

برچسب ها:

ناروتو - بوروتو


چیدوری، یک تکنیک حمله پرسرعت است که توسط کاکاشی هاتاکه در داستان مانگا و انیمه «ناروتو» ابداع شده است. این تکنیک چاکرای رعد و برق را در دست فرد متمرکز می کند و به او اجازه می دهد از بیشتر موانع عبور کند. کاکاشی پس از استفاده از این ترفند برای شکافتن یک رعد و برق، آن را "لایتنینگ کاتر" نامید. با این حال، به دلیل سرعت، دید تونلی ایجاد می کند و کاربر را در برابر حملات متقابل آسیب پذیر می کند. این مشکل زمانی حل شد که کاکاشی شارینگان را به دست آورد، که به او اجازه می داد با پیش بینی حرکات دشمن به طور موثر از چیدوری استفاده کند.
پس از از دست دادن شارینگان، کاکاشی دیگر نمی توانست با خیال راحت از چیدوری استفاده کند. برای جبران این مسئله، او تکنیک جدیدی به نام  رعد و برق - برق بنفش را توسعه داد که هدفی مشابه دارد اما می‌توان بدون وجود شارینگان از آن استفاده کرد. چیدوری از تلاش کاکاشی برای افزودن ماهیت چاکرای خود به راسنگان الهام گرفته شد، تکنیکی که توسط استادش، میناتو نامیکازه ایجاد شده بود.

فانکوپاپ کاکاشی انیمه ناروتو 14386 - هدیه برای بچه ها - هدیه ها و مناسبت ها

خرید فانکوپاپ کاکاشی انیمه ناروتو 14386, قیمت فانکوپاپ کاکاشی انیمه ناروتو 14386, سفارش فانکوپاپ کاکاشی انیمه ناروتو 14386 , خرید اینترنتی فانکوپاپ کاکاشی انیمه ناروتو 14386

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب