عکس لباس زورو انیمه وان پیس 15981 - انواع مدل لباس زورو انیمه وان پیس 15981
15981

لباس زورو انیمه وان پیس 15981

2,105,200 تومان
برند و سازنده: FAN Lifes
کد محصول: 15981
وزن محصول: 690 g


قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد

برچسب ها:

وان پیس

رورونوآ زورو شمشیرزن و یکی از اعضای دزدان دریایی کلاه حصیری به رهبری لوفی در انیمه وان پیس معمولاً یک پیراهن سفید ساده، شلواری سیاه و یک کمربند ارسی به رنگ سبز روشن می پوشد که سه شمشیر او را نگه می دارد. پیراهن سفید و شلوار مشکی ساده و کاربردی در لباس زورو انیمه وان پیس، نشان دهنده شخصیت ساده و جدی اوست که با موهای سبز رنگش متضاد هستند که او را از دیگران متمایز می کند.

ارسی سبز روشن در لباس زورو انیمه وان پیس یک کمربند سنتی ژاپنی است که برای محافظت از معده و کلیه ها به دور کمر می بندند و سه شمشیر او که سلاح ها و گنجینه های اصلی او محسوب می شوند را نیز حمل می کند. همرنگ بودن این کمربند با موهایش به نحوی نمایانگر ارتباط او با شمشیرها و سبک شمشیرزنی اش می باشد.

سه گوشواره طلایی در لباس زورو انیمه وان پیس نمادی از سبک شمشیر زنی او در دوران آموزش کودکی اش در روستای شیموتسوکی به عنوان خواستگاه اوست. این سه گوشواره همچنین نشان دهنده اعتماد و رفاقت او و افرادش و بیان کننده تعهد او برای محافظت و حمایت از آنها در تلاش برای رسیدن به گنج وان پیس است.

از دیگر پوشش های لباس زورو انیمه وان پیس سربند سیاه او که در نبردهای جدی بر سر می بندد، نشان از عزم و تمرکزش دارد و مشابه هاچیماکی هدبند ژاپنی است که به عنوان نمادی از استقامت، تلاش و شجاعت به کار می رود.



لباس زورو انیمه وان پیس 15981 - محصولات بازی های ویدئویی - فیلم و سریال - بر اساس موضوع

خرید لباس زورو انیمه وان پیس 15981, قیمت لباس زورو انیمه وان پیس 15981, سفارش لباس زورو انیمه وان پیس 15981 , خرید اینترنتی لباس زورو انیمه وان پیس 15981

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب