عکس لباس لوفی انیمه وان پیس 15980 - انواع مدل لباس لوفی انیمه وان پیس 15980
15980

لباس لوفی انیمه وان پیس 15980

2,475,700 تومان
برند و سازنده: FAN Lifes
کد محصول: 15980
وزن محصول: 750 g


قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد

برچسب ها:

وان پیس

شخصیت اصلی داستان وان پیس لوفی پسری با توانایی ویژه ای که بخاطر خوردن میوه شیطانی کسب کرده یعنی بدن لاستیکی بوده و کاپیتان و موسس دزدان دریایی کلاه حصیری است که به همراه افراد ماجراجویش رویای یافتن گنج افسانه ای وان پیس را در سر دارد.

لوفی انیمه وان پیس که شخصیتی وفادار، شجاع، بااراده، خوش بین و عدالت خواه دارد در طی داستان همیشه کلاه حصیری منحصر به فردی می پوشد که توسط دزد دریایی شانکس به او اهدا شده و الهام بخش او برای تبدیل شدن به یک دزد دریایی بوده است. کلاه لوفی که برای او اهمیت زیادی دارد، نمادی از قول او به شانکس است که پس از رسیدن به مقام یک دزد دریایی بزرگ، آن را پس خواهد داد. در داستان مشاهده می کنیم که لباس‌ لوفی اغلب نشان‌دهنده حس و حال، نقش و احترام او به فرهنگ مکان‌هایی است که از آنجا بازدید می‌کند.

لباس لوفی انیمه وان پیس ساده و غیررسمی است که نشان دهنده شخصیت و سبک زندگی اوست. او معمولاً جلیقه ای قرمز رنگ، شلوارکی آبی و صندل به همراه کلاه حصیری نمادش را به تن دارد. لوفی همیشه یک اوبی زرد به کمرش می بندد و وسایلی مانند گوشت و گنج هایش را در آن نگه می دارد.

شما میتوانید جهت خرید لباس لوفی انیمه وان پیس که نماد جسارت و اقتدار این شخصیت در داستان وان پیس می باشد از طریق سایت داتینو اقدام نمایید.



لباس لوفی انیمه وان پیس 15980 - محصولات بازی های ویدئویی - فیلم و سریال - بر اساس موضوع

خرید لباس لوفی انیمه وان پیس 15980, قیمت لباس لوفی انیمه وان پیس 15980, سفارش لباس لوفی انیمه وان پیس 15980 , خرید اینترنتی لباس لوفی انیمه وان پیس 15980

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب