عکس ماسک توکیو غول 14203 - انواع مدل ماسک توکیو غول 14203
14203

ماسک توکیو غول 14203

612,200 تومان
برند و سازنده: FAN Lifes
کد محصول: 14203
وزن محصول: 145 g
وضعیت موجودی: موجود و آماده ارسال

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد

برچسب ها:

توکیو غول

ماسک توکیو غول نوعی ماسک است که توسط غول ها، موجوداتی با ظاهری شبیه انسان که از گوشت انسان تغذیه می کنند، پوشیده می شود. آنها برای پنهان کردن هویت خود از یک سازمان دولتی که آنها را شکار می کند، ماسک می زنند. ماسک توکیو غول نشان دهنده شخصیت و ترجیحات آنهاست.
ماسک توکیو غول کانکی کن ماسک چرمی مشکی رنگی است که نیمی از صورتش را می پوشاند. روی دهانش یک زیپ فلزی قرار داشته و چشم قرمزی مطابق با چشم غول او دارد. این ماسک توسط اوتا، دوست کانکی ساخته شده و بیانگر تلاش کانکی برای پذیرفتن وجهه غول بودن وجودی اش و تمایلش برای حفظ جنبه انسانی اش می باشد. 


ماسک انیمه توکیو غول از فرانکنشتاین الهام گرفته شده و به بررسی تضاد میان طبیعت و علم و پیامدهای ایجاد زندگی مصنوعی می پردازد. کانکی کن انسانی است که با جراحی پیوند تبدیل به غول شده و از درد و انزوای دورگه بودن رنج می برد. این ماسک نماد هویت و شخصیت دوگانه اوست که بین یک فرد ترسو و ملایم و یک مبارز خشن و بی رحم در تغییر است.
ماسک توکیو غول کانکی کن به او کمک می کند کاکوگان خود را که باعث قرمز شدن چشم غول به هنگام گرسنگی و عصبانیت می شود، کنترل کند و به این وسیله هویتش را پنهان کند. همچنین ماسک توکیو غول به او اعتماد به نفس و قدرت می دهد تا بهتر عمل کند.

ماسک توکیو غول 14203 - محصولات بازی های ویدئویی - فیلم و سریال - بر اساس موضوع

خرید ماسک توکیو غول 14203, قیمت ماسک توکیو غول 14203, سفارش ماسک توکیو غول 14203 , خرید اینترنتی ماسک توکیو غول 14203

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب