عکس کلاه هلمت مندلورین جنگ ستارگان پی وی سی اندازه واقعی 15987 - انواع مدل کلاه هلمت مندلورین جنگ ستارگان پی وی سی اندازه واقعی 15987
15987

کلاه هلمت مندلورین جنگ ستارگان پی وی سی اندازه واقعی 15987

2,274,100 تومان
برند و سازنده: FAN Lifes
کد محصول: 15987
وزن محصول: 700 g

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد
مشخصات وزنی و ظاهری
مشخصات کلی محصول جنس نرم جیری و سیلیکونی. اندازه بزرگسال

کلاه هلمت مندلورین جنگ ستارگان پی وی سی اندازه واقعی کلاه محافظ است که توسط مندلورین ها، گروهی از جنگجویان و شکارچیان جایزه بگیر پوشیده می شود و بخشی از زره محافظ و نشان دهنده فرهنگ و هویتی است که از آن پیروی می کنند.
کلاه هلمت مندلورین از فولاد بسکار، فلزی کمیاب و مقاوم در برابر شمشیرهای نوری ساخته می شود که در قبایل مختلف طرح های متفاوتی دارد و به آنها کمک می کند تا احساسات و اسرار خود را پنهان کنند.
معروف ترین کلاه هلمت مندلورین ماسکی است که دین جارین، قهرمان داستان، معروف به مندلورین بر سر داشت. ماسک او نقره ای رنگ و دارای یک فرورفتگی روی پیشانی است. او هرگز نقاب خود را در مقابل کسی برنمی‌دارد، زیرا به قانون مندلورین ها در این رابطه پایبند است.
طراحی کلاه هلمت مندلورین برگرفته از جمجمه جانوری باستانی به نام متوسور که نمادی از قدرت و تاریخ مندلورین ها بوده و در عمق آب های معادن مندلور زندگی می کند، می باشد. طرح متوسور بر کلاه هلمت مندلورین نشان از داستان های قدیمی این مردمان می دهد که این جانور باستانی را رام کرده و بر آن ها سوار می شدند. همچنین این نقش، تجلیلی از اولین مندلور که نقاب خود را از استخوان متوسور تراشیده بود، می باشد. شما می توانید این نشان منحصر به فرد، ماسک مندلورین جنگ ستارگان پی وی سی را از داتینو تهیه فرمایید.



کلاه هلمت مندلورین جنگ ستارگان پی وی سی اندازه واقعی 15987 - محصولات بازی های ویدئویی - فیلم و سریال - بر اساس موضوع

خرید کلاه هلمت مندلورین جنگ ستارگان پی وی سی اندازه واقعی 15987, قیمت کلاه هلمت مندلورین جنگ ستارگان پی وی سی اندازه واقعی 15987, سفارش کلاه هلمت مندلورین جنگ ستارگان پی وی سی اندازه واقعی 15987 , خرید اینترنتی کلاه هلمت مندلورین جنگ ستارگان پی وی سی اندا

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب