عکس فانکوپاپ بیبی یودا و گردنبند متوسور 15341 - انواع مدل فانکوپاپ بیبی یودا و گردنبند متوسور 15341
15341

فانکوپاپ بیبی یودا و گردنبند متوسور 15341

886,100 تومان
برند و سازنده: Funko
کد محصول: 15341
وزن محصول: 188 g

قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد
مشخصات وزنی و ظاهری
مشخصات کلی محصول فروشگاه هیچگونه تعهدی در مورد اصل یا غیر اصل بودن فانکوها ندارد و تشخیص به عهده مشتری می باشد لذا امکان قبول مرجوعی به دلایل مرتبط با اصل یا فیک بودن وجود ندارد. تقریبا بیشتر نمونه ها عکس برداری شده اند و می توانید بر اساس عکس ها بررسی و سپس اقدام به خرید کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق پشتیبانی فروشگاه اقدام کنید.

بیبی یودا با نام اصلی گروگو کودکی نوپا از نژاد استاد یودا در داستان جنگ ستارگان مندلورین است. او ارتباط قوی با نیرو داشته و شخصیتی کنجکاو، بانمک دارد. در این داستان بیبی یودا توسط یک شکارچی جایزه بگیر به نام دین جارین معروف به مندلورین نجات می یابد. آنها با هم در سراسر کهکشان سفر می کنند و با ماجراها، خطرات و دشمنان مختلفی روبرو می شوند.
گردنبد متوسور نمادی از جمجمه جانوری باستانی است که در آب های معادن مندلور زندگی می کردند و سمبل قدرت و تاریخ مندلورین هاست. در گفته های قدیمی مندلورین ها میتوسورها را اهلی کرده و سوار آن می شدند. در ادامه داستان مندلورین، ما شاهد حضور یک میتوسور که گمان برده می شد منقرض شده، هستیم. شما می توانید فانکوپاپ بیبی یودا و گردنبند متوسور را که نمادی از دو شخصیت اسطوره ای و افسانه ای دنیای مندلورین می باشد را از داتینو تهیه فرمایید.



فانکوپاپ بیبی یودا و گردنبند متوسور 15341 - هدیه برای بچه ها - هدیه ها و مناسبت ها

خرید فانکوپاپ بیبی یودا و گردنبند متوسور 15341, قیمت فانکوپاپ بیبی یودا و گردنبند متوسور 15341, سفارش فانکوپاپ بیبی یودا و گردنبند متوسور 15341 , خرید اینترنتی فانکوپاپ بیبی یودا و گردنبند متوسور 15341

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب