عکس فیگور ماتیل  مدل بیبی یودا گروگو مندلورین 15538 - انواع مدل فیگور ماتیل  مدل بیبی یودا گروگو مندلورین 15538
15538

فیگور ماتیل مدل بیبی یودا گروگو مندلورین 15538

1,932,000 تومان
برند و سازنده: Mattel
کد محصول: 15538
وزن محصول: 638 g


قیمت و موجودی کالا بروز می باشد، با خیال آسوده ثبت سفارش نمایید
درخواست اندازه، رنگ یا مدل ناموجود از این کالا!

بیش از 7 سال سابقه نماد اعتماد


پوشش «بیبی یودا» که به طور رسمی با نام «گوروگو» در سریال «مندلورین» شناخته می‌شود، دارای طراحی بسیار ساده اما دارای اهمیت خاصی است. بیبی یودا ردای کوچک و قهوه‌ای رنگی می‌پوشد که شبیه لباسی است که یودا، استاد جدای افسانه‌ای از دنیای جنگ ستارگان، به تن داشت. این لباس نه تنها گروگو را گرم و محافظت می‌کند، بلکه او را به طرز ماهرانه‌ای با سنت جدای مرتبط می‌کند و به ارتباط احتمالی او با نیرو و تاریخچه گونه‌اش به عنوان کسانیکه قدرت نیرو را به کار می برند، اشاره می‌کند.

طراحی این شنل عمداً برای برانگیختن حس بی گناهی و آسیب پذیری ساخته شده که با توانایی های شگفت انگیز بیبی یودا در تضاد است. این بخشی از چیزی است که این شخصیت را بسیار دوست‌داشتنی و مرموز می‌کند، زیرا سؤالاتی را در مورد ریشه و نقش او در جنگ ستارگان ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، سادگی لباس بیبی یودا، عاری از هر گونه الگو یا نمادی پیچیده، بر جوانی شخصیت و این واقعیت تأکید دارد که او هنوز از نظر هویت و سرنوشت خود در حماسه جنگ ستارگان، در حال شکل گیری است. ردای او بخش مهمی از طراحی شخصیت بیبی یودا است که به جذابیت گسترده او و واکنش محبت آمیز او از طرفداران و بینندگان در سراسر جهان کمک می کند.


فیگور ماتیل مدل بیبی یودا گروگو مندلورین 15538 - محصولات بازی های ویدئویی - فیلم و سریال - بر اساس موضوع

خرید فیگور ماتیل مدل بیبی یودا گروگو مندلورین 15538, قیمت فیگور ماتیل مدل بیبی یودا گروگو مندلورین 15538, سفارش فیگور ماتیل مدل بیبی یودا گروگو مندلورین 15538 , خرید اینترنتی فیگور ماتیل مدل بیبی یودا گروگو مندلورین 15538

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!

امتیاز بد           خوب